موسسه فرهنگی تربیت اقتصاد حکیم(مفتاح)

تربیت اقتصادی کودک و نوجوان

موسسه فرهنگی تربیت اقتصاد حکیم(مفتاح)

تربیت اقتصادی کودک و نوجوان

معرفی محصولات موسسه 2

يكشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۴۲ ق.ظ

کتاب قلک سبز بابام به آموزش صدقه و بخشش می پردازد و داستان آن از این قرار است که پدر کوثر هر روز کمی پول داخل قلک می اندازد و مادرش آنها را به یک مرد عینکی( مأمور کمیته امداد) داده و او حسابی ناراحت است و مادرش برای او توضیح می دهد که چرا این کار را کرده است.

داستان به منظور آموزش صدقه، کمک به نیازمندان و آشنایی با خیریه ها نوشته شده است.




کتاب بهترین دوست سارا درباره مفهوم  سرمایه گذاری است و داستان آن از این قرار است که پدر سارا است که می خواهد یک سرمایه گذاری جدید انجام دهد. در این داستان بچه ها با مفهوم سرمایه گذاری و صبر کردن آشنا می شوند.



کتاب سلمانی عمو جد داستان درباره مردی است که برای داشتن مغازه سلمانی که آرزویش را دارد تلاش و سعی بسیاری می کند و با استقامت و پشتکار از سد مشکلاتی که در برابرش وجود دارد می گذرد تا به آرزویش دست یابد.



کتاب رستوران گربه ها به آموزش مفهوم کارآفرینی می پردازد و درباره گربه باهوشی است که با راهنمایی دیگران و تلاش خود موفق می شود که  رستورانی راه بیندازد و گربه های دیگر را هم در آن به کار گیرد.



کتاب آرتور قلکش را می شکند درباره آرتور، پسربچه ای است که پس انداز نمی کند و پول هایش را تند تند خرج می کند. موقعی تصمیم می گیرد که پول هایش را در قلکی جمع کند و برای به دست آوردن پول بیشتر تلاش فراوانی می کند. خواهرش دوروتی که فکر می کند او می خواهد پولش را خرج چیزهای به درد نخور بکند قلکش را بر می دارد و وقتی متوجه دلیل پس انداز او می شود، قلک را بر می گرداند.








سایت موسسه: https://meftahpub.ir/

تلفن: 03137932624




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی